Πως λειτουργεί

Το κατάστημα εστίασης με διαφορετικές αίθουσες και γραφική απεικόνιση του χώρου (κάτοψη), διάφορους τιμοκαταλόγους, happy hour, ποικίλες λειτουργίες ταμείου κ.ά.

Το takeAway με ταχύτητα στην πώληση

Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης κλήσεων, ιστορικότητας παραγγελιών πελάτη και χάρτη επισκόπησης σημείων παραδόσεων.

Τι είναι το imePOS;

 

Το imePOS είναι ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης επιχειρήσεων εστίασης, ένα πρωτοποριακό λογισμικό, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του οποίου ανήκει αποκλειστικά σε εμάς. Αξιοποιώντας σύγχρονα προϊόντα και τεχνολογίες ικανοποιεί απόλυτα κάθε δραστηριότητα των επιχειρήσεων εστίασης.

Το imePOS απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων εστίασης (εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες κ.λπ.) παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις με τη δυνατότητα παραμετροποίησης, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.

Το imePOS πηγαίνει ένα βήμα μπροστά. Οι προηγμένες δυνατότητές του παρουσιάζονται μέσα από μία σειρά καινοτόμων modules που συνεργάζονται με τη βασική έκδοση και βελτιστοποιούν την λειτουργία της επιχείρησή σας στο έπακρο.

 

imePOS

takeAway
› Άμεση καταχώρηση παραγγελίας για εντατική πώληση
› Διαχείριση προσφορών – TakeAwayDeals
› Εκτύπωση κουπονιών
› Προνομιακή τιμολόγηση

imeCustomerDisplay
› Εμφάνιση παραγγελίας και κόστους στον πελάτη
› Προώθηση inhouse προσφορών
› Δυνατότητα προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων τρίτων
dineIn
› Ασύρματη Παραγγελιοληψία
› Διαχείριση σερβιτόρων & τραπεζιών
› Δυνατότητα προσαρμογής και χρήσης διαφορετικών καταλόγων
› Διαχείριση παραγγελιών
› Διαχείριση προσφορών–InStoreDeals
› Εξόφληση με όλους τους τρόπους πληρωμής
› Απεικόνιση ενεργού πλάνου επιχείρησης

Delivery
› Αναγνώριση κλήσεων πελατολογίου
› Αυτόματη ανάθεση παραγγελίας
› Ενσωματωμένη λειτουργία Google Maps® *
› Δυνατότητα καταχώρησης extra προσωπικών πληροφοριών ανά πελάτη (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)
› Διαχείριση προσφορών – SmartDeals
Αποθήκη / Αγορές
› Παρακολούθηση υπολοίπων ειδών αποθήκης (κύκλωμα αγορών)
› Διαχείριση συνταγών και παρακολούθηση αναλώσεων
› Εκτυπώσεις εκτίμησης κόστους παραγωγής και κέρδους πώλησης ειδών
Εκτυπώσεις
› Προβολή παραγγελιών με δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης για τις καθυστερήσεις των παραγγελιών του παρασκευαστηρίου
› Εκτύπωση ετικετών για τα είδη της παραγγελίας

imeMessenger
› Ενδοεπικοινωνία μεταξύ των θέσεων εργασίας (PDA, KDS, POS, tablet)

Πρόσθετες εφαρμογές

Το imePOS διαθέτει πρόσθετες εφαρμογές (modules), μια σειρά από εξειδικευμένα προϊόντα πλαισιώνουν την βασική εφαρμογή για να δώσουν λύσεις σε κάθε απαίτηση. Όλες οι εφαρμογές μας αναπτύσσονται και εκσυγχρονίζονται καθημερινά ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιχειρηματία σε εναρμόνιση με το πλαίσιο του φορολογικού κώδικα της χώρας.

imeMobilePOS

Εφαρμογή παραγγελιοληψίας για τους σερβιτόρους. Συμπεριλαμβάνει το imeMessenger για αποστολή μηνυμάτων μεταξύ όλων των σερβιτόρων αλλά και με το imePOS. Υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης ως takeAway

scanEat

Εφαρμογή για Smartphone και Tablet καθώς και δημιουργία ιστοσελίδας εύκολα και γρήγορα για παραγγελίες delivery-takeAway Online. Δυνατότητα σύνδεσης της υπηρεσίας online παραγγελίας με το site του πελάτη και αποστολή στο imePOS για απευθείας λήψη παραγγελιών με ταυτόχρονη εκτύπωση
Ενημέρωση για τα στάδια παραγγελίας (καταχώρηση → ενημέρωση αποδοχής → ολοκλήρωση → αποστολή)
Δυνατότητα ενσωμάτωσης Κεντρικού και Υποκαταστημάτων
Δυνατότητα ορισμού διαφορετικών περιοχών εξυπηρέτησης με διαφορετικό ωράριο λειτουργίας και διαφορετική ελάχιστη παραγγελίας και διαφορετική επιβάρυνση διανομής
Πολύγλωσσο site, app και των ειδών καταλόγου› Διαχείριση διαθεσιμότητας ειδών καταστήματος και ιστορικού παραγγελιών από τους Manager

imeCharts

Ημερήσια Στατιστικά στοιχεία του imePOS απομακρυσμένα (σελίδα web)

imeCentral

Απομακρυσμένος έλεγχος παραστατικών Αγορών – Πωλήσεων, διαχείρισης – παραμετροποίησης, στατιστικά στοιχεία με ιστορικότητα παραγγελιών, αντίγραφα ασφαλείας του imePOS

imeWorkTime

Έλεγχος ωραρίου εργασίας υπαλλήλων
Υπολογισμός κόστους μισθοδοσίας ανά τμήμα & υπάλληλο
Έκδοση αναλυτικών αναφορών

imeKDS

Εμφάνιση λίστας παραγγελιών για προετοιμασία
Ειδοποίηση σερβιτόρων για ολοκλήρωση παραγγελίας
Σύνολο ποσοτήτων παραγγελιών
Χρόνος ανταπόκρισης παραγγελίας
Παρακολούθηση χρόνου προετοιμασίας

imeDeliveryClient

Ξεχωριστή θέση εργασίας σε tablet για τους διανομείς στο delivery με barcode scanner για ανάθεση παραγγελιών και απόδοση ταμείου

imeCallerId

Αναγνώριση κλήσης
Καταγραφή αριθμού στο call center της εφαρμογής
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων από οποιονδήποτε πάροχο κινητής τηλεφωνίας

imecallcenter

Κεντρική διαχείριση κλήσεων και καταχώρηση παραγγελιών με αυτόματη αποστολή τους στο κατάστημα εξυπηρέτησης του πελάτη

Κεντρικό σύστημα διαχείρισης πόντων (Point System Service)
Επιβράβευση πελατών με αυτόματη ποσοστιαία έκπτωση
Παρακολούθηση πόντων για κατόχους κάρτας προνομίων
Μαζική αποστολή sms για άμεσες προωθητικές ενέργειες

 

Νέα

 

Περισσότερα

%

Υποστήριξη

Πελάτες

%

Design

Επικοινωνία

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Αγ. Διονυσίου 20 – 22, 262 23 Πάτρα
Στενών Πόρτας 20, 161 21 ΑθήναEmail
info@ime.com.grΤηλέφωνο
2610 452 363
2114 113 700

Fax
2610 452 362
2114 113 709

Facebook
www.facebook.com/imecomgr

Αφήστε μας ένα μήνυμα!